فروش بهترین توری پنجره دوجداره یو پی وی سی

فروش بهترین توری پنجره دوجداره یو پی وی سی, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش بهترین توری پنجره دوجداره یو پی وی سی

بهرام پروهان

در فروش بهترین توری پنجره دوجداره یو پی وی سی باید به سلایق مشتری توجه ویژه ای داشت. توری ویژه یو پی یو سی دارای جنس فایبرگلاس بوده و ضد گردوغبار می باشد و دید را به طور چشمگیری کاهش نمی دهند.
قاب توری های پنجره یو پی وی سی با پروفیل upvc ساخته می شود که برای تقویت بیشتر،داخل پروفیل گالوانیزه استفاده می شود و یا از جنس آلومینیوم می باشد. که هماهنگ با رنگ پنجره ها رنگ می شوند. بهترین پنجره دوجداره پنجره ای است که آزمایشات تخصصی در سطح بسیار بالا بر آن انجام شده و دارای گواهینامه های معتبر از سازمان استاندارد جهانی همانند پروفیل ویستابست باشد.
سطح مقطع های پروفیل پس از مرحله جوش به صورت نمونه در آزمایشگاه تحت تست جوش قرار می گیرند. بر اساس استاندارد RAL هر یک از این سطح مقطع ها باید تحت نیروی مشخصی که محاسبه شده است به مرحله شکست برسند و در صورتیکه زودتر از میزان نیروی تعریف شده پروفیل شکسته شود محموله تولیدی مردود شناخته خواهد شد. برای فروش بهترین توری پنجره دوجداره یو پی وی سی یو پی وی سی و تولید بهترین پنجره دوجداره upvc باید به موارد ذیل عمل کنید:

توری رولینگ


فروش بهترین توری پنجره دوجداره یو پی وی سی : حین فرآیند تولید انواع سطح مقطع پروفیل، تعداد نمونه های مشخصی جهت انجام آزمایشات از تولید اخذ می گردد. این نمونه ها پس از بررسی شکل ظاهری بمدت ۱۲ تا ۲۴ ساعت در آزمایشگاه نگهداری شده و سپس مورد تستهای مختلف طبق استاندارد RAL GZ 716/1 قرار می گیرد. سطوح خارجی پروفیل ها که در معرض دید قرار دارند لازم است دارای رنگ سفید یکنواخت بوده و عاری از هر گونه اجسام خارجی ، حفره ، ترک ، حباب و سایر معایب باشند . ابعاد بیرونی و عملی سطح مقطع پروفیلها همچنین ضخامت جداره های داخلی و هندسه پروفیل با استفاده از ابزارهای با دقت زیاد، اندازه گیری و با استانداردهای ارائه شده مقایسه می گردد. به منظور اندازه گیری انحراف محور طولی پروفیل، دو نمونه mm 1000 به صورت آینه وار روی یکدیگر قرار می گیرند و با وسیله اندازه گیری دقیق فاصله ایجاد شده در تمام محور طولی دو پروفیل اندازه گیری می شود. این انحراف نباید از mm 1 در کل طول یکمتر تجاوز کند.
توری پلیسه ایی ضد حشرات قابلیت نصب بر روی انواع پنجره ها را دارا می باشد. این نوع فروش توری مزایای منحصر به فردی نسبت به انواع مشابه دارد. جنس توریهای پلیسه ای از نوع مش آکرلیک می باشد که به واسطه رزین روی خود در مقابل نور خورشید بسیار مقاوم بوده و پوسیده نمی شود و جنس قالب آن از پروفیل آلومینیوم می باشد.
توری های پلیسه ای علاوه بر اینکه از ورود حشرات به داخل خانه های شما جلوگیری می کند تا حدودی از ورود گرد و غبار و آلودگی نیز به خانه های شما جلوگیری می کند. از جنس مش آکرلیک بوده که به سختی دوده، چربی و گرد و غبار را به خود می گیرد و به دلیل نوع جنس توری نیازی به شستشو نداشته و در صورت نیاز به تمیز کردن تنها با یک جارو برقی تمیز می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: